Με ένα μεγάλο πλέον οδικό δίκτυο η Ελλάδα ενώνεται με την Ευρώπη και την Ασία μέσα από μεγάλους οδικούς άξονες, που τη συνδέουν και με τις γειτονικές Βαλκανικές χώρες αλλά και με την υπόλοιπη Ευρώπη και την ευρωπαϊκή πλευρά της Τουρκίας.
Η είσοδος από την Ιταλία γίνεται από τη Δυτική πύλη, χρησιμοποιώντας την πυκνή ακτοπλοϊκή σύνδεση μεταξύ των δύο χωρών.
Η κατασκευή της Εγνατίας Οδού κατέστησε το μεγαλύτερο τμήμα των εθνικών οδών ικανό να καλωσορίσει επισκέπτες που επιθυμούν να ανακαλύψουν τη Δυτική Ελλάδα οδικώς, εγγυώμενο παράλληλα ασφάλεια και άνεση.
Η ολοκλήρωση της Ιόνιας αλλά και της Αμβρακίας έφερε την Αθήνα πολύ κοντά με την Ήπειρο και το Ιόνιο.
Το ταξίδι με αεροπλάνο είναι ιδιαίτερα δημοφιλές, λόγω της άνεσης και της ταχύτητας που προσφέρει. Το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών (www.aia.gr), είναι ένα από τα πλέον σύγχρονα στον κόσμο.
Η επένδυση της Fraport Greece ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2017, παράλληλα με την έναρξη της παραχώρησης για τη διαχείριση και ανάπτυξη έντεκα αεροδρομίων σε νησιά και τρία στην ηπειρωτική Ελλάδα ανάμεσά τους και το αεροδρόμιο του Ακτίου.
Πλέον το αεροδρόμιο του Ακτίου δέχεται πολλές πτήσεις κάθε χρόνο ιδιαίτερα από αρχές Μαρτίου έως τέλος Νοεμβρίου.
Τα λιμάνια του της Πάτρας και της Ηγουμενίτσας, υποδέχονται κάθε χρόνο μεγάλο αριθμό επιβατών από όλο τον κόσμο, συνδέοντας ακτοπλοϊκά τη Δυτική Ελλάδα τόσο με την υπόλοιπη Ευρώπη όσο και με το σύνολο των Νησιών του Ιονίου .
Η ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας-Ιταλίας πραγματοποιείται από
Το λιμάνι της Πάτρας: Το σημαντικότερο σημείο πορθμειακής σύνδεσης της Ελλάδας με την Ιταλία, με τα λιμάνια Αγκόνα, Μπάρι, Τεργέστη και Βενετία.
Το λιμάνι της Ηγουμενίτσας: Αποτελεί ήδη έναν από τους σημαντικότερους λιμένες της Ευρώπης. Έχει πολύ συχνή σύνδεση με τα λιμάνια Αγκόνα, Μπάρι, Τεργέστη, Βενετία και Μπρίντεζι.
Τα λιμάνια της Κέρκυρας, Κεφαλονιάς και Ζακύνθου: Αποτελούν ενδιάμεσους σταθμούς στη σύνδεση της χώρας με την Ιταλία (προς το λιμάνι του Μπάρι).